WAKACJE W HOLANDII

Lato smiley Wakacje smiley to czas na który zawsze czekamy smiley Kiedy tylko nadejdzie od razu planujemy wycieczki, wyjazdy i obozy. Tak było i tym razem - gdy zaraz po rozpoczęciu wakacji wyjechaliśmy do Pijnacker do Holandii smiley To dzięki Ceesowi i Ineke Zuiderwijk przedstawicielom fundacji VIP "Vakantie in Pinacker voor kinderen die het echt nodig hebben" - mieliśmy szansę po raz kolejny gościć w domach holenderskich rodzin. W ciągu tych dni, spędziliśmy wiele niezapomnianych chwil. Każdy dzień przynosił nam nowe atrakcje. Najbardziej emocjonujące momenty przeżyliśmy w dwóch Parkach Rozrywki, gdzie radość i zabawa mieszała się z leciutkim strachem ponieważ większość z nas odważnie korzystała nawet z wysokich kolejek górskich, ogromnych karuzeli, diabelskich młynów itp ;-) Pogoda nam dopisała więc mogliśmy również pływać w Morzu Północnym i opalać się na pięknej plaży. Braliśmy udział także w wielkiej bitwie wodnej z której nikt nie wyszedł suchy :-) Grillowaliśmy, jeździliśmy na rowerach, zwiedzaliśmy okolice, jeździliśmy na motocyklach. Mieliśmy również okazję spróbować holenderskich potraw. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Ostatniego dnia odbyło sie pożeganlne przyjęcie barbecue, na którym wręczyliśmy naszym holenderskim rodzinom własnoręcznie wykonane upominki. Wakacje w Holandii to były dla nas piękne chwile, które na zawsze pozostaną w naszej pamięci yes